Älskar att ha semster!

Dagarna bara svischar förbi men det känns ändå som om jag hunnit gjort massa kul redan! :)
Firade semstern rejält på lördagen ialf, haha! Förfest med tjejerna här hemma hos mig sedan drog vi till Långnäs och hade kul :)





Söndagen käkades det bakismat så som bör sedan åkte vi några stycken till Lisas stuga i Långrösten! Grillade korv, bastade, badade naken (finns det nått skönare och sommrigare? :)) och bara myste på i vanlig takt!




I måndags bestämdes det med snabba ryck att vi skulle åka till Mika i Gävle! Så jag och Lisa packade Volvon och åkte dit, vi strosade på stan, shoppade lite och myste på Café medans Mika jobbade några timmar sedan tog vi en bit mat och några Cider på Tant Grön! Fortsatte med lite rosé hemma i lägenheten tills vi somnade framför Sex and the City allihopa, tjejigt värre :P



Tisdagen lunchade vi på stan igen, älskar att man kan sitta ute och äta! Njuter av varje sekund sommaren har att erbjuda här i annars så kalla Sverige :P

Idag fick jag min första beach-dag med sol, för mycket måln dock, och bad! Jag, Jessica och Josse fick även sällskap av min goa Alfred i Grängen :) Innan dess hade jag och Jessica vart upp till Kygel och sprungit 8:an, det höll på att ta kål på mig men om man bortser från att jag fuskade och gick uppför de värsta backarna så känner jag mig nöjd ändå! Har trotsallt inte sprungit på jättelänge..

Ikväll har jag umgåtts med Carro och Nina en sväng, tog en promenad runt byn och gick på Statoil o köpte godis när alla kiosker som säljer glass var stängd!

Nu är det bäst jag knoppar, ska hämta upp Mika imorgonbitti och brassa iväg till hennes stuga, håller tummarna för bra väder! Puss o godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0