Söndagkväll

Massagen var helt underbar, gjorde ont och var riktigt skönt samtidigt. Som det ska vara! Nästa gång jag tar massage blir det nog thai-massage, vi fick ju det i julklapp så det ska bli spännande! :) Om jag inte hinner en vända till Martin innan dvs..

Jag har massor av bilder från de senaste dagarna som jag suttit och gått igenom nu, men jag visar dem en annan dag. Orkar inte ta tag i det än så jag lägger det hela lite på is.
Nu ska jag lägga mig i soffan brevid darling och käka godis, imorgon börjar allvaret. Nyårslöftet är som vanligt att äta mindre godis och träna mer, haha! Nån som känner igen sig? ;)

Vi hörs!



Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

jag känner igen mig, men i år ska jag faktiskt lyckas bli av med alla preggo-kilona ;) heh

Datum: 2010-01-04 Klockslag: 10:56:15
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Japp nu har alvaret börjat...kygeln idag!!!

Datum: 2010-01-04 Klockslag: 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0