Listtokig

Tycker sånt här är skitroligt tidsfördriv! Ska bara fylla i den sen ska jag knata över till sväres för att se på Let´s dance!

HAR DU?
Folköl i kylen: Nix tror inte det
Något husdjur: Räknas sambon?
Någon favoriträtt: Orientalisk färsgryta är ju gott! Men jag är så mätt just nu så jag orkar inte tänka på mat, finns ju sjukt mycket som smakar mer än bra. Plankstek oxå förresten! 
Någon flick/pojkvän: Ja
Puder på dig: Ja, mineralpuder
Några framtidsplaner: Har jag väl
Någon sjukdom: Näe som tur är
Gymkort: Har kort lite här o var.. Simmkort, kort på Sporthallen i Bollnäs och kort på Godtemplargården i Alfta. Men rent gymkort, nej.
Några kärleksproblem : Allt är frid och fröjd
En homosexuell kompis: Har jag säkert
Duschat idag: Självklart
Någon kompis som snarkar: Ja
Någon vän som spelar i ett band: Känner nån som gör det ialf
Några mvg:n: Ja men det var längesen
Någon som förstår dig: Daniel förstår mig allra bäst tror jag, eller han försöker väl ialf ;)
Tuff kompis som kan försvara dig: Bara tuffa kompisar :P
Något beroende: Socker säkert
Fikat idag: Ja faktiskt, Lena på jobbet hade bakat gott :)
Nagellack: Nej
Någon vän som bor i ett annat land: Tror inte det

VEM ? ..
Avskyr du: Ska vara Hitler då. Och mansgrisar.
Hånar du: Ingen jag kan komma på ialf, och skulle jag komma på någon skriver jag nog inte det här!
Delar du mest minnen med: Svårt, det är änna olika!
Längtar du mest efter: Matilda som är hos solen
Stör du dig på: Finns säkert några, man kan väl inte älska alla. Den som säger det ljuger.
Gosar du med: Daniel och tjejerna :)
Lagar mat: Jag oftast men Daniel oxå ibland
Diskar: Daniel :P
Tror att den är någon: Jag är nått ialf, vad är du?

VILKEN ? ..
Tidning läser du: Sofis mode, bara.
Buss åker du oftast: 100an varje dag till/från jobbet
Frisyr har du: Långt blont svennehår
Dag fyller du år: Söndag 21 Februari
Årstid föredrar du: SOMMAR!
Stad är du uppväxt i: Stad o stad.. Edsbyn såklart!

VAD ? ..
Gör du nu: Fördriver tiden
Gör dig till en bra människa: Jag skänker pengar till bättre behövande ibland. Sen är jag rätt trevlig och snäll ;)
Gör dig till en dålig människa: Kort stubin
Vill du arbeta med: Jag är nöjd som jag har det :)
Är roligast just nu: Att det snart är Fredagsmyyys
Har du på dig nu: Underkläder, två par leggings, långt baslinne och klänning från Laila Bagge!
Har du för smink idag: Concealer, mineralpuder, solpuder som rouge, mascara och eyliner. Usch vad äckligt det lät.
Äger du för skor: En massa olika
Har du för storlek i skor: 37 ibland, 38 mest numera
Läser du för bok: Elsas mode
Ska du göra nu: Byta om till myskläder och gå till sväres.

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0