Godmorgon!

Kom hem från badet för en stund sedan, jag och Matilda simmade 40 minuter sedan slängde jag mig i solariet. Som sagt, jag passar på innan de förbjuds helt. Förra sommaren var det väl tom hälsosamt att sola lagom? Dö kan man göra i sitt eget hem oxå.

Tänkte jag skulle hinna diska oxå innan jobbet för att göra Daniel lite glad, men först måste jag föna håret och fundera på vad jag vill ha på mig idag. Så vi får se hur det blir med diskningen alltså..

Imorgon firar jag och älsklingen 3 år, och jag har planerat en grej sedan veckor tillbaka och har tom kunnat hålla mig ifrån att säga vad det är! Det blir en överraskning, tänker inte skriva nått här om han mot förmodan skulle gå in och kika! Har ialf skrivit en liten lapp med en packlista till honom nu :)

Bäst jag sätter fart nu om jag ska hinna med allt! Lite frukost vore inte helt fel häller, skulle vara skönt att sitta ner och njuta av den för en gångsskull istället för att stå vid diskbänken och slänga i sig en tallrik fil!
Ha en bra dag! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0