Fredagsmys

Stod i valet och kvalet hela dagen hurvida jag skulle gå ut ikväll eller inte. Var riktigt sugen och det röck lite i partytarmen, kändes som om jag skulle få skitkul om jag gick ut.. Men jag stod emot och det är jag glad för, är hällre pigg imorgon! Istället spenderade jag kvällen i tv-soffan hemma hos sväres! Kikade på Let's dance och shit, nu kom jag på att jag glömde titta på utröstningen! Oh, klantarsel. Aja.. Hoppas inte Elin åkte ut ialf, hon kanske inte är en klippa på att dansa men gillar henne ändå, kul att se vad hon har för klänningar :) Daniel däremot har vart på match och han hoppar av i Bollnäs för att fira vinsten, det är han värd! Tur någon av oss kan köra imorgon ialf ;)

Nu ska jag ta och packa väskan och försöka gå och lägga mig, längtar till imorgon! Känner mig alldeles varm i kroppen så jag hoppas bara det är solariet som gör sitt eftersom det hettar lite, vill inte bli sjuk!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0