Torsdag

Som sagt, ibland undrar jag vad det är med mig. Imorse innan jag skulle dra till jobbet gick jag till kylen för att hämta matlådan med köttfärssåsen som vi gjorde igår, supergod blev den o allt! Men, där står ingen mat i kylen.. Jag får smått panik, bussen går snart och börjar kolla mig omkring sådär stirrigt med blicken, måste ju bara ha missat den? Står den kvar på köksbänken så jag glömde ställa den i kylen igår? Nej, istället rycker jag upp en kökslucka och hittar min goda matlåda i skåpet där jag har tomma lådor. Grattis, det var min lunch det! Vafan tänkte jag med? Är fortfarande bitter över detta, det värsta jag vet är att slänga mat. Tänk på stackars barnen i Afrika.

Nåja, efter jobbet hämtade Matilda upp mig när jag hoppade av bussen och vi drog på Rehab för ett mage/ryggpass på boll! Kul! Sen åkte vi hem till mig, åt kinagryta som älsklingen vart duktig o gjort och så tog vi en liten fika på det sen! Mätt, nöjd o belåten :)

Nu funderar jag på om jag ska göra ett ryck och städa toan? Fan så tråkigt, men jag tror jag känner för det trots allt. Tjingpling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0