Torsdag

Tog värsta sovmorgonen i morse och klev inte upp förens strax före 10, lyxigt värre! Det är klart en av fördelarna med att jobba till 6 på kvällarna! Åkte på jobbet, när jag slutade blev vi bjudna till bästa sväres på tacos, tackar man ju inte nej till! Åkte med Lena och Frida hem från jobbet så jag slapp åka buss, raka vägen hem till dom och lagade mat, var supergott och jag fick tom med mig en matlåda. Tusen tack! :)

Lite senare kom mammsen förbi och hämtade upp mig för Daniel åkte ner på ishallen för att se nå hockey.. Mamma hade med sig sin nyinköpta boll som hon inte har sån koll på hur man använder så vi åkte hem och körde ett pass i vardagsrummet! Så när Danne kom hem fick han ta med bärbara och lägga sig i sovrummet :P Blev en hel del tränat men oxå en massa flams o skratt, herregud, haha! ♥ Det får vi göra om!

Nu ska jag börjar runda av.. Imorgon ska jag köra hårt på jobbet för att välförtjänt kunna gå hem på långhelg! Det ska bli så skönt :) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0