Tisdag

Igår kände jag mig alldeles krasslig, tror jag har nått i kroppen som vill ut. Feber eller en förkylning, men idag mår jag bättre så jag hoppas jag är tipptiopp imorgon. Isf tänker jag göra nått jag laddat för i flera veckor, haha. Återkommer om det.

Ikväll har moster Lisa och kusin Oliver vart här, svärmor och Frida trillade oxå in och vi fikade lite och så, supertrevligt! Fick mer presenter från släkten, ett presentkort på Intersport! Åh jag älskar att fylla år, får precis allt jag önskat mig! (inom rimliga gränser såklart) Tydligen ? är jag svår att köpa till så det är lika bra att köpa det jag önskar mig sägs det, själv ser jag det som att det är bra att jag vet vad jag vill ha och behöver! :) Eller hur? Tusen tack ialf, jag blir glad för allt!

Sen de åkte har jag suttit i soffan och halvsovit, tänkte lägga mig vid 10 men det blev inte av. Men snart så, imorgon är jag ledig och då vill jag som sagt vara pigg som en mört! Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0