Gokväll!

Kom precis hem från sväres, åkte dit efter min otroligt misslyckade omelett, eller ska jag säga äggröra. Jag och Lena (mest jag) tjatade tills vi fick se Let´s dance och Solsidan som är så sjukt roligt! Grabbarna ville helst se bandy och hockey o allt vad det är så vi fick kompromissa lite. Sen rotade jag fram ett linne/en blus ur Lenas garderob som jag fick låna till imorgon kväll och kvällen är räddad! :)

Jag fyller år på söndag och imorgon ska jag bli uppvaktad av mina älskade tjejer, jag har ingen aning om vad de har hittat på! Vet bara att jag ska vara "vardagssnygg" kl 14 imorgon, och sen på kvällen ska jag bjuda dem på mat hos mig och sen blir det party! Fy vad spännande, jag älskar överraskningar!

Nu ska jag och D natta, godnatt o sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0