Godmorgon!

Har precis klivit upp, D ligger fortfarande och snusar o sover, min sötis! Han jobbade natt och kom hem vid 0730så jag gör allt för att vara så tyst som möjligt så han inte ska vakna.. Försöker skriva tyst på tangenterna, går på tå istället för att dumpa med hälarna, knäppte på TVn och självklart var den på högsta volym! Panik! Men det gick bra tror jag..

Igårkväll hade jag hemmamys med mig själv igen, kändes som att det var precis vad jag behövde. Har känt mig småsjuk de senaste dagarna då är det så skönt att vara hemma och göra ingenting. Eller, direkt efter jobbet åkte jag och D ner på hallen en sväng för att kika på Innebandy med Ciya och Jesper, men det var nog det ända. Sedan lagade vi sjukt god mat innan karln skulle iväg till jobbet, har fått ett nytt laxrecept av Lena som jag jobbar med och det var så himla gott!

Nu ska jag slänga mig framför tvn och kika på Elin Kling, sen ska jag föröka lura ut Frida på en promenad!
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0