Fredag

Kvällens planer ändrades pga förhinder, tråkigt tjejer! Så när jag kom hem slängde jag ihop pajen som jag förberedde igår ändå, måste ju ha mat i lilla kaggen ;) Den blev klar lagom till Let´s dance började så det blev middag i soffan, riktigt skönt faktiskt! Där har jag spenderat resten av kvällen, med några avvikelser här framför datan. Programmet dom visar i "periodpausen" på LD, innan nyheterna är ju sjukt kul!
Imorse var jag och Matilda uppe med tuppen som vanligt, sim och sol på badet! Sköönt.
Nu lockar sängen känner jag.. All alone tonight, darling jobbar natten. Tummen ner för det.
Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Men att vi inte visste de då att du var alen...amanda å jag satt ju här på tumanhand vi a:)

Datum: 2010-02-06 Klockslag: 09:17:28
Skrivet av: Pedersen

Tack för dina tröstande ord Evelina! Jag måste tuffa till mig.. Men som sagt, man blir ju så chockad! Förstår inte hur vissa människor fungerar. Hon är ändå 32 år liksom? Kommer ifrån Bulgarien, vem vet, de kanske påpekar feta magar där? Haha :)



Ha en trevlig helg tjejen!

Kram

Datum: 2010-02-06 Klockslag: 09:31:25
Bloggadress: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0