What doesn´t kill you makes you stronger

Myser hemma i min soffa för stunden. Har ätit mig proppmätt på massa godis ikväll, och vipps så slapp jag laga middag! Lämpligt :P Är jävligt nöjd med mig själv just nu, haha!

Outfitten inför morgondagens nyårsbal är fixad, nu återstår bara att måla naglarna och lägga en ansiktsmask ikväll! Att jag fått massa tonårsfinnar hatar jag egentligen, men ser det från den ljusa sidan och känner mig lite yngre än vad jag faktiskt är istället ;) Imorgon är det alltså fin långklänning och trerätters som gäller, men innan det lite jobb!

Nu ska jag sätta lite fart, har lovat mig själv att lägga mig innan 12 inatt! Men ska bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0