Toppenhelg!

Fredag och det blev hemmamys med Johanna :) Vi delade på en supergod pizza och fikade lussebullar hemma hos mig till Idol!

Igår slängde jag mig på tåget till Gävle efter jobbet. Mötte upp med Mikis och gick hem till henne och Erik innan vi åkte vidare till A på middag! Åt en ursökt älgstek, drack grogg/öl/vin och hade supertrevligt! Tog en taxi in till stan och gick på Heartbreak och skakade rumpan! Fan vilken rolig kväll!

Idag gick jag och Mika ner på stan, satte oss på Waynes och fikade och myste läängen innan mitt tåg hem skulle gå. Lite sliten och trött efter gårdagen men så värt det! Det här gör vi om! :)

Åkte raka vägen till Farmor på middag hemma i Byn för att fira hennes födelsedag, 70 år! Fick TVÅ jättegoda varmrätter och gissa om min bakismage älskade det?! Älskar iofs alltid mat :P Skönt med lite familjemys ialf och fy vad jag har skrattat åt Farmor och hennes bestyr med bärbara datan idag!

Älskar toppenhelger!



Kommentarer
Skrivet av: Camilla - Mamma till Tim & Melvin

70 år och använder bärbar dator? Inte illa! ;)

Datum: 2010-12-06 Klockslag: 08:28:40
Bloggadress: http://annacamilla.webblogg.se/
Skrivet av: L

Hade velat vara med er i lördags....

Suger att vara i Göteborg utan alla er.

Men SNART är jag hemma!

Puss

Datum: 2010-12-06 Klockslag: 14:09:56
Skrivet av: Evelina

Du skulle vart med! Men faktiskt kan vi säga nu att SNART ses vi på riktigt, mysigt det ska bli med jul när alla är hemma :)

Datum: 2010-12-07 Klockslag: 01:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0