Tjoho!

Här har det vart dött ett tag! Full rulle och har egentligen massor av uppdatering som jag bara skjuter på och samlar på hög. Snart innaktuellt men det var ju detsamma, kan tycka det är kul att ha saker och ting arkiverade ändå så det kanske dyker upp ett fett inlägg nått tag. Annars är de bara bra, jävligt sliten idag dock.. Men lätt värt det! Julbord på Scandic med familjen + Jonssons igår, sedan förfest hos mig, en tokrolig kväll på Tranan och en galen efterfest även där hos mig! Toppen :)
Idag har jag hängt i soffan hela dagen med brorsan och så kom Emelie förbi med, pizza och slöande bara. Gillart! Kom precis hem från Sandra och Johanna, gick över till dem en stund ikväll och lämnade städningen till imorgon, mitt hem ser ut som sju svåra år. Men det tar jag tag i imorgon.. Och om någon som var här igår har råkat bytt skor med mig, ett par svarta boots från Scorett, så är jag tacksam om vi kunde byta tillbaka snart :) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0