Girls girls girls

Jag borde byta ut sängen mot en till soffa istället, så trevligt när tjejerna kommer och hälsar på. Trångt och mysigt blir det ialf :) Igår var Jessica, Alice och Sara här och hängde, så skönt att bara vara med er! Älskar när alla kommer hem från alla håll i Sveriges långa land, och Norge för all del! :)
Ikväll fick jag påhälsning av min nya granne! Jag och Sara, min gamla slalomvän bor numera mittemot varandra så vi kan vinka till varandra :) Hon och Jennifer kom och hängde en stund, så trevligt! Resten av kvällen har jag hängt i soffan i mitt nystädade hem, sköönt!
Eftersom att jag, Carro och Veronika tyvärr inte kommer iväg på någon resa har jag lite annat på G nu som jag hoppas fixar sig! Jag, Emelie och Madde siktar på Thailand i Februari, vi får se om vi får till det! :) Vore underbart att kanske få fira födelsedagen i värmen en gång!
Nu ska jag gå och borsta tänderna i reklampausen på Pirates.. Blev så sent igår, då putsade jag skor kl kvart i 2 på natten :P Godnatt!

Update! Haha kom på att jag ju tamesjutton har bilder på (slalom) Sara, Jennifer, Madde och Empan sedan vi var på Linn och Maddes inflyttningsfest, måste vart 2005! Jag var alltså 17 och brunett, gud vad små vi var! Nostalgi!

Madde och Josefin!

Jonna och sötis Empan :)

Partytjejen :P

Jag, Sara och Jennifer!



Kommentarer
Skrivet av: sara

MEN FYFAN! Ta bort skitunge! :)

Datum: 2011-01-05 Klockslag: 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0