Årslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag flyttade helt ensam till en egen lägenhet, det bästa jag gjort på länge!

Precis nyinflyttad
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Aa faktiskt, läs om det några inlägg här nedanför..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte i år heller
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är!
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet med min Amanda, underbart!

Simon, Amanda, Pablo och jag!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Bättre sömntider
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt, jag är dålig på datum. Men det finns självklart massor av dagar jag minns!
9. Största misstaget?
Äsch
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har vart sjuk en gång faktiskt, det är sällan jag blir det.
11. Bästa köpet?
Hm, måste man bara välja ett. Isf min Filippa K väska som hängt med mig nästan varje dag, älskar den!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min vänner och familjen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alors on dance skriker Turkiet -10
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, men 2011 ska bli ett gladare år!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit fler löparrundor och sett livet från den ljusa sidan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat, funderat och grävt ner mig.
18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med tjocka släkten hemma i Ovanåker, i Kyrkan och the place to be: Bonden! Lyckades alltså pricka in alla viktiga delar på en dag :P

19. Blev du kär i år?
Nej
20. Hur många one night stands/ligg?
Privat
21. Favoritprogram på TV?
Lätt; Så mycket bättre!
23. Bästa boken du läste i år?
Snabba cash

Med den här snyggingen ;)
24. Dyraste köpet: Är nog mina solbrillor från Gucci

25. Största musikaliska upptäckten?
Lärde mig att uppskatta Melissa Horn 
26. Något du önskade dig och fick?
Ja! Långtång och pengar så jag kunde köpa Lexington kuddar tex :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Strumpor, men det var ju inte hela världen :P
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev kidnappad av tjejerna och myste med afternoontea på Gästis, bjöd dem på middag hemma hos mig i Alfta och sen partade vi på Tranan där Amanda Jensen spelade! :)



28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, allt blev bra till slut.
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Enkel, stilren jeanstjej som kryddat outfitten med vad jag känt för för dagen. Antingen klassiskt eller rockchic. Älskar kavajer!
30. Vad fick dig att må bra?
Sommar, närhet, mamma, Anki, vännerna, Inger, kollegorna och "mina" älskade barn.

Världens finaste vänner!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alltid: Robbie Williams! Ny: Petter! Längar till sommaren -11, då ska vi dreggla i Freluga!
32. Vem saknade du?
Den som varit mig närmast de senaste åren, D.
33. De bästa nya människorna?
Johanna och Sandra Davidsson, Malin Groth och Emelie Astner!

Årets bästa grupp: Pass
Årets bästa kvinnliga soloartist: Lady Gaga
Årets bästa manliga solo artist: Pass
Årets låt: Alors on dance
Årets bästa dryck: Vatten och Tre Apor ;)
Årets bästa godis: Polly, marabou choklad, weinergum och Ferraribilar med colasmak!
Årets äckel: Säger jag inte här :P
Årets snyggaste kille: P ass
Årets snyggaste tjej: September
Årets bästa konsert: Var väl bara på en så det får bli DiLeva då :P

Vi förfestade hos mig i Ovanåker! Fina tjejerna Ida, Jessica och Rebecka :)
Årets sötaste/snällaste: Oliver och Alfred!
Årets tidning: Sofis mode
Årets kärlek: Gick över.. 
Årets klantigaste: Jag är mitt eget klantarsel!
Årets fest: Var många!
Årets film: Vet inte
Årets ord: Förlåt
Årets ragg: Haha
Årets godaste mat: Kyckling och lax
Årets resa: Stockholmsvisit hos Linnea och Ida med Carro och Lina var mysig, Alanya såklart och Västkusten Rättvik!

Vinmys hos Larre :)


Älskar Camping!

Sammanfattning: Ett jobbigt, lärorikt och fantastiskt år! Välkommen 2011!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0