Torsdag

På Jessicas begäran slänger jag in ett inlägg innan jag somnar. Idag tog jag upp träningen på allvar igen, köpte träningskort och gick på ett skitbra pass pump på Odengymmet, ökade på vikterna sen sist och klarade det utan problem tom, grymt! Till sommaren ska jag vara "slim fit med tight ass!" Eller vad säger ni, Johanna och Sandra? :)

Dessutom har jag och Amanda infört ett godisstopp, och så ska vi börja springa tillsammans så mycket vi kan. Ungefär såhär har jag tänkt mig köra på ett tag framöver:
Måndag: Löpning
Tisdag: Pump
Onsdag: Löpning
Torsdag: Pump
Fredag: Morgonpromenad
Lördag: Vila/promenad vid ledig helg
Söndag: Box/promenad
Ändringar i schemat kan förekomma. Morgonpromenader och eventuell annan träning lägges in efter behag. Längar efter att få komma igång igen!

Nu är det bäst jag knoppar, jobb och slit väntar i helgen, det ska bli roligt! Bäst är ändå att Matilda planerat in myskväll imorgon! Känns som att mitt godisstopp skulle kunna spricka redan då, 5 st 200 g marabou chokladkakor brukar ju i vanliga fall inte stoppa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0