Tisdagsnöje

Två saker som gör mig lite extra glad just nu: Träning och shopping!

När jag hade slutat gick jag till Oden för ett pass Pump, håller fast vid att det är ett kanonbra pass som kör igenom hela kroppen. Kul som attan är det oxå!

Vi har dessutom börjat få in sjukt mycket fint på jobbet, små söta blommiga sommarklänningar och sånt :) Men jag tog hem ett par jeans idag ialf, som jag velat ha länge. Får se om jag orkar prova dem ikväll, hoppas nästan att dom inte är bra, det vore bäst för plånboken, haha. För på Lördag har jag och mamma planerat in en tripp till Gävle/Valbo, jag tänker springa i varje skoaffär och hoppas verkligen jag hittar nått, gärna 3, 4, 5 par skor, typ :P Behöver minst ett par ur varje kategori!



Dessa underbaringa från Filippa K skulle jag inte tacka nej till! Älskar alla tre och det gör det hela ännu svårare att hitta skor, hjärtat vill ju ha dessa, men hjärnan säger nått annat.. ;) Samtliga finns även i beige och är minst lika snygga! 1600, 2200 respektive 2000 kr går de lös på! Jag tror på att man alltid ska lyssna på hjärtat, men i det här fallet får jag nog tyvärr gå ifrån min filosofi.



Kommentarer
Skrivet av: Malin

Bodypump är det bästa!

Datum: 2010-04-14 Klockslag: 10:50:07
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0