Söndagnatt

Har haft en kanonhelg! Efter gårdagen i Gävle var jag så trött att det blev bara chill och pizza (Ciao ciao såklart!) i soffan, smakade förjäkla bra faktiskt!

Idag åkte jag och bästa Matilda till Bollnäs för att se Modevisningen på Expon, jag var och kikade på genrepet i Fredags men det var kul att se den riktiga oxå! :) Man blir så mallig över våra tjejer, hihi!



Våra grymma tjejer på genrepet! Lisa, Greta och Emelie :)

Ikväll har jag hängt med brorsan uppe hos honom, skönt att bara vara sådär. Händer alltid nått kul i hans närvaro :) Det bästa med den här helgen är att den inte är slut, jag är ledig imorgon oxå. Lyx mig va!



Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Haha, vilken bra idé! Låter riktigt roligt ;) Det ska bli otroligt härligt att åka till Alanya :)



Tack för berömet, det värmer otroligt! :)

Datum: 2010-04-19 Klockslag: 19:21:37
Bloggadress: http://lisaamandaa.blogg.se/
Skrivet av: L

varför gick inte du modevisningen detta år? :)

Datum: 2010-04-19 Klockslag: 21:21:02
Skrivet av: Evelina

Njae, kände mig inte riktigt i form psykiskt för det.. :)

Datum: 2010-04-19 Klockslag: 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0