Onsdag

Röck in och jobbade idag för min kollega var sjuk så där rök min lediga dag denna vecka, men mer pengar till mer shopping. Bra deal ;) På tal om shopping har jag massor av nytt och snyggt som jag skulle ha visat er, om ni vill se villsäga! Men det får vänta. Eller, jag ger er en tjuvkik..

.. bara för att vara snäll, så att ni ska hinna på denna blazer från Vila som kommit in till butiken (Såfin i Bollnäs), efter lite tjat från min sida ;) Vit och svart, 500 kr. Jag har haffat båda två! Svinsnygg, och den går som smör i solsken så pass på!

Har tänkt gå upp tidigt flera mornar för promenad men inte orkat ännu så imorgon tänkte jag ändå försöka att bara besämma mig och göra slag i saken, det ska bli skönt att ta tillbaka gamla rutiner! Därför är det dags att knoppa snart..

Idag efter jobbet drog Amanda med mig på en prommis ialf, hon är mitt lilla lyckopiller! Älskade hjärtat mitt :) Riktigt skönt att få komma ut, tyvärr blev det ingen löpning som det är tänkt då jag var dödstrött och fortfarande är förkyld, men vi hiinner.. Fick ju en bra början där för några veckor sedan ialf, men än har det ialf inte runnit ur sanden.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0