My day off

Bara tur att jag var ledig idag, för det vette tusan om jag hade orkat jobba. Har så himla ont i halsen nu så det går knappt att prata, tänkte verkligen försöka komma i säng i tid ikväll så att kroppen får vila sig riktigt. Ändå sov jag länge idag oxå..

Har fått lite uträttat ialf, rensat bland massa kläder och skor och lagt upp på Tradera som ni såg.. Har dessutom putsat fönstret i mitt rum (en fördel med att bo hemma :P) och bytt gardiner! Drog upp på byn en sväng för att gå på Systemet till helgen oxå så man har det gjort, sen åkte jag till IP och slängde mig i solariet några minuter. Skönt! Har ju vart superfint ute idag men jag har inte orkat ta mig ut på någon promenad, bäst att vila tänkte jag. Vill försöka komma iväg på träningen imorgon men vi får se hur det är med halsen då..

Mitt flickrum ;)

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och krypa ner och läsa lite innan jag somnar, godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Frida

Ja det måste vi verkligen!! <3

Datum: 2010-04-20 Klockslag: 22:21:31
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0