Godkväll

Helgen har vart kanon! Lördagen började med god middag hos Matilda, sedan piffade jag, hon och Mika till oss och drog till Bollnäs på förfest hos Christina där Edsbybrudarna mfl var! En riktigt rolig sådan! Sen gick vi och såg Hoffmaestro som var kung och jag skaffade mig en ny vän sådär, skön kväll lixom!







Igår hade vi såklart värst lökdagen! Hängde med mina M&M, vi åkte på Max och tog drive innen sedan stannade vi och käkade på parkeringen. Vägra gå in bakisbedrövlig, haha. Satt sedan ute i solen och spelade munnspel som jag (måste ha fått av?) hittade på Hoffe, klockrent. Älska söndagar!

Ikväll åkte jag till Alfta för att gå ut och gå med käre lilla Frida ♥ Riktigt skönt! Har inte rört mig på hela förra veckan då den kantats av feber, förkylning och ont i halsen! Men nuså har jag bara lite rinnigt snor (fräscht det lät då!) kvar så jag trotsar det, pallar inte sitta still! Imorgon tänker jag bannemig gå på pumpen oxå, längtar!

Nu ska jag knoppa, ögona kliar som bara den. Dryygt, kom på att jag lagt mig med linserna i, det måste vara blande det störigaste som finns?
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0