Fjällen 2010


Affen på fjället "hemma" I Bruksvallarna!

Sally, Lillevi och Tomas på fjället! Underbart!

Mandis och jag njuter av finvädret!

Påskmiddag och självklart målade vi äggen :)

Mitt och Lillevis!

Hela ligan med Tomas bakom kameran! Det är mysigt att bo i husvagn! ;)

Andre, Amanda och hennes Mattias drar en vända på skotern!

Sally myser!

Jag och Andre + Amanda och Mattias åkte in till Funes en kväll för att hälsa på Moster Lisa, brorsan och gänget! Skönt att kunna bré ut sig i en riktig soffa :P

Storstekarna Fille och Erik!

En dag i Hamra med ännu en dag underbart väder! Gissa om jag ångrade att jag inte hade tagit med slalomskidorna, vad tänkte jag med?

Men det fanns inte så mycket att klaga på..

Hade några mil längdskidor i benen efter att vi åkte nästan varje dag. Men sista kvällen skjutsade Tomas upp mig och Alfred på fjället så vi kunde åka lite slalom! Upp och ner, upp och ner.. Vilken underbar känsla! Skoteråkning och skidor på samma gång :) Och jag svor att jag aldrig mer skulle åka längd igen.. är verkligen urkass på det, haha.

Sista dagen på fjället hade vi bikiniväder, love it! Här är Andre min lilla gofis :)

Men lagom till Moster Lisa + resten kom upp så mulnade det tyvärr på..

Jag och Amanda :D

Mattias, Amanda, jag och brorsan precis innan vi (-Erik) började knata ner från fjället för att åka hem. Tack Gunnarssons för 6 roliga kanondagar! ♥



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

Datum: 2010-04-13 Klockslag: 18:14:35
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Vilka härliga bilder :)

Datum: 2010-04-13 Klockslag: 22:34:28
Bloggadress: http://elinelande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0