Söndag

Har fått en hel del gjort idag, slutförde det jag började med i garderoben och sådär. Ut med vår/sommar, som alla klänningar, sommartoppar och sommarskor! Och in med hösten, upp med mera stickat, boots och stövlar! Har även städat av golven en sväng och rensat och kastat massa tidningar/papper/reklam som man samlar på sig! Nu är allt i sin ordning igen, så skönt!

Ner med alla sommarskor i förrådet!

Kvar i skohyllan som står i garderoben blev bara pumpsen som även funkar vintertid. Uppradade efter färg, med svart överst och färgade nederst. Precis som jag vill ha det! Bootsen och stövlarna står i skohyllan i hallen och trängs med sambons skor. (Han har oxå såklart en skohylla i garderoben brevid min, men där är det inte samma ordning..haha.)

Vid 5 stod det box på shemat såklart! Så jäkla skönt att bara slå ut allt och kunna börja på en ny vecka med nya tag imorgon! När älsklingen hade kommit hem från sin match åkte vi upp på Byn för att köpa pizza till honom och kebabrulle till mig, mycket godare där ju! Sen åkte vi till mamma och pappa, kikade på Ensam mamma söker och på den urdåliga serien Kommesarien och havet, det sämsta jag sett på länge! Hade bra sällskap ialf..
Nu är det läggdags, är så sjukt trött ikväll. Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Nej, inte för henne. Än ;). En av tjejerna jag är i samma studiegrupp jobbar som stylist för reklamfilmer, tv och musikvideor så det är henne jag ska assistera. Räknar inte med att det är betalt utan ser det som en chans att få in en fot i branschen :). Ska bli spännande att se hur det är!

Datum: 2009-09-21 Klockslag: 19:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0