Shopping

Kom faktiskt på att jag lovat att visa bilder från shoppingen i lördags!

Ännu ett fodral från Lindex. Perfekt basplagg som man kan mixa och variera i oändlighet! 149 kr.


Sjukt snygga heels, har spanat på dem länge och nu kändes det rätt att slå till! Din Sko, 399 kronor.
Två fina kap med andra ord. Köpte dessutom ett par nya träningsbrallor och nagellack.

På Ikea hittade jag fina och billiga glas som jag tycker vi har dåligt med. Det blev både vattenglas med tillhörande tillbringare och nya grogg/öl glas, de har ju en viss tendens att försvinna (Danne??).. Sen fyllde jag på ljusförrådet inför hösten, ett måste! Och hittade lite annat smått oxå..

2x6pack Vänlig á 35 kr och 1x6pack Godis á 49 kronor.



Kommentarer
Skrivet av: sara

Aaaah du har köpt mina drömskor din buse! Jag måste nog fan slå till jag med! De är ju så billiga dessutom! Jag har inte provat länka än by the way men tack för hjälpen :)

Datum: 2009-09-09 Klockslag: 19:19:12
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0