Ovanåker

Mina planer blev inte direkt som tänkt idag. Jag packade väskan för att gå på ett pass afropowerdance ikväll efter jobbet, men fick tyvärr reda på att det blivigt inställt pga sjukdom. Så jag fick skippa det helt enkelt. Tillråga på det missade jag bussen hem så jag fick gå på Åhlens och bränna lite pengar i väntan på nästa.. Jag gjorde som dom säger på Ica-reklamen, en utkomstminskning! Köpte 3 nagellack för 60 kr (och tjänade 15), vilken grej! Haha! Sen satte jag mig på bussen, somnade och vaknade när jag skulle stiga av i Ovanåker. Käkade lite mat när jag kom dit, tror mamma tycker om att passa upp på mig när jag är där? Behövde inte ens salta maten själv när jag höll med om att det var lite smaklöst, vipps så var hon där med en nypa salt! Haha ;) Vi kikade på Idol såklart och åt god äppelpaj till efterrätt, så höstigt och mysigt!

Nu ska jag knoppa. Imorgonbitti vill jag vara pigg, för då ska jag "tala med mina änglar och vägvisare". Det ska bli riktigt spännande!



Kommentarer
Skrivet av: Frida

Hm tror jag ska lägga i mer blonda slingor för att få bort lite av utväxten och sen lägga in bruna slingor tror jag. Eller har du några tips? :)

Datum: 2009-09-17 Klockslag: 07:48:09
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

Åhå vågade du!!!!härligt...

Datum: 2009-09-17 Klockslag: 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0