Onsdag

Mitten på veckan, bara hälften kvar nu sen är det helg! Dåligt bloggat idag, ser att det redan hunnit bli Torsdag tom! Men ikväll har jag storhandlat på Ica för 1,5 vecka framöver. Äntligen är kylen och skafferiet proppfullt igen! Dessutom har mamma vart hit med en påse svamp oxå, snällis! :) Blir fint som dekoration i någon glasburk, haha. Hoppas de blir använda i matlagning oxå! ;) Resten av kvällen har jag fotat och ordnat för försäljning! Fick ett ryck och rensade ut 9 stycken jeans/byxor och lite annat imorse innan jobbet, så de ska småsmåningom ut på Tradera! Ligger faktiskt en fin oanvänd klänning och ett par jeansleggings där nu, ville testa hur det fungerar med betalning och sådär. Så in och buda vetja! (Vill ni se alla mina annonser klicka på Detaljerad sökning och sök på Ladänges som säljare. Som sagt, fler annonser på G!)

Ska jag vara ärlig så var anledningen till jeansrensningen en påfyllning, 1 in, 9 ut heter det väl? Haha! Här är mina senaste älsklingar:

Filippa K i modellen Niki, 1200 kronor från Såfin. Och jag törs säga att de är värd varenda krona. En investering!



Kommentarer
Skrivet av: jossie

haha vi tänkte precis lika då, jag rev ut hela mingaderob i går och fota på dagen för det fanns på tok för mkt oanvänt ! :P



och ja, en in några andra ut ;)

Datum: 2009-09-03 Klockslag: 11:57:08
Bloggadress: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0