Onsdag

Har lite dåligt med inspiration för tillfället, därför drar jag mig hela dagarna för att blogga. Men när det kommer till kritan slänger jag in ett inlägg hur det än är!

Jag har blivigt som förslappad, helt sjukt lat. Har inte rört mig sedan förra måndagen då vi var och simmade. Jag är verkligen en sån där ON eller OFF människa. Och just nu är jag så OFF man kan bli. Har däremot funderingar på att ordna upp det imorgon, haha. Men ialf, när jag är såhär off skiter jag i allt, proppar i mig allt onyttigt jag kan komma åt och ligger bara på soffan! Skönt ibland faktiskt, men inte i det långa loppet. Nu har jag fått min vila känns det som, så imorgonbitti när Daniel kommer hem vid 7-tiden från jobbet tror jag att jag ska gå upp och ta en morgonpromenad! Känns som att det skulle göra susen och få mig tillbaka på rätt spår igen! Och när jag är on är jag verkligen ON! Då tar jag varje tillfälle jag kan till att träna, är stenhård med vad jag stoppar i mig i godisväg (men unnar mig såklart ibland men inte nå gärna för då trillar man lätt dit igen..) och så vet jag att jag mår så mycket bättre. Varför är det då så svårt att hålla sig? Det är frågan.

Nu ska jag försöka sätta punkt för idag. Men det är just det, att när man väl börjat är det svårt att sluta. Det gäller ju det mesta!

Angående höstjacka förresten så kom jag på att jag har en gammal som kanske funkar i år med, för 5:e hösten i rad eller nått! Men den är verkligen en sån jag letar efter! Tänk att man bara ska behöva gå till förrådet ibland, visst är det för härligt! Haha! Annars är den här trenchen från H&M inte alls dum heller..


Jag tänkte lägga mig kl 11 ikväll. Nu är klockan snart 12, och innan jag har borstat tänderna och ringt och sagt godnatt till älsklingen så är hon väl halv 1 igen som vanligt. Tidsoptimist, javisst! Jag blir galen på mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0