Onsdag

Taskigt med uppdatering idag. Har lixom haft fullt upp. Först jobb såklart, sen missade jag bussen hem (jäkla skit!) så jag fick fördriva tiden på Åhlens till nästa buss. Köpte inget, bra där. När jag kom hem hade min älskling vart duktig och gjort köttfärslimpa och potatis! Han är bara bäst :) Jag fick ställa mig och svänga ihop en sås lite snabbt sen satt vi i soffan framför Idol och käkade! Jesper kom och hälsade på, jag bytte om till målarkläder och målade förhoppningsvis tredje och sista lagret på spegeln. Kommer få en helt ny hall! Sen har jag inte hunnit så mycket mer idag, kollat runt på den vanliga bloggrundan bara. Avundas Sofi Fahrman som fått vara i NYC på Modeveckan, det vore nått! Såg ett inslag därifrån med våran Vickan Silvstedt, hon är ju så läcker! Haha :)

Bäst idag (efter Ds matlagning) är nog att mina skor kommit! Wehoo! Inviger nog dem redan imorgon tillsammans med en tunika vi har på annons då. Kika alltså Ljusnan imorgon, många bra erbjudanden! Köpte med mig ett mysset hem oxå, i lila plysch! Sköönt! :)

Sämst idag är att jag inte rört mig idag häller. Faktiskt så får jag inte, födelsemärksåret kan spricka då och då skulle jag förmodligen dö, det är lixom min största rädsla just nu (hälften skämt, hälften allvar), så jag försöker hålla ryggen så still som möjligt. Jag är lovad att ta promenader, inget mer. Men har faktiskt skippat det de här två dagarna ändå, får se det som lite vila. Det kan vara bra att ha ibland!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i nya Sofis Mode, onsdagslyx! Godnatt på er!



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Vill se en bild på spegeln när den är klar :)

Datum: 2009-09-24 Klockslag: 06:46:21
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0