Nattuggla

Jag är verkligen en nattmänniska. Just när klockan blivigt för mycket och det egentligen är läggdags är jag i mitt esse, haha! Igår tex, så började jag storstäda köket strax efter kl halv 12 på kvällen! Men fint blev det! Just nu kliar det i fingrarna, vill städa bort alla sommarkläder och sommarskor ur garderoben, ner med dem i förrådet och upp med hösten! Men det får helt enkelt vänta, någon hejd får jag faktiskt ha. Men appropå höst så kom jag på att jag har en skinnjacka att sälja! En mörkbrun från i fjol som jag knappt använt, snygg faktiskt! Frågan är dock var jag har gömt den.. Ska leta rätt på den så kommer den kanske upp här eller på Tradera! Nu ska jag bara plocka iordning det sista här hemma, skönare att vakna till ordning än till kaos, sedan ska jag lägga mig och läsa lite i senaste Sofis mode och snutta med darlingen, mys! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0