Myskväll med tjejerna ikväll, på kvällen!

Sitter här och poppar Celine Dion på högsta volym nu! Blev så inspirerad av Jessicas skiva i bilen. Hur kan en människas röst vara så kraftfull att en enda ton kan få mig att rysa genom hela kroppen och gråta hejdlöst? Underbar!

Nu ska jag sluta vara så blödig. Ikväll mötte jag upp med tjejerna, M&M&Jös, när jag hoppat av bussen från jobbet. Vi handlade lite mat på Ica som vi åkte hem till Mika och slängde ihop, det blev laxpasta! Supergott, ska jag definitivt bjuda Danne på någon dag :) Hann precis käka upp, skära upp massa frukt och bänka oss i soffan till Idol började! Kul att det dragit igång igen! Som alla säkert redan vet ska ju Elin Kling vara med och styla Idolerna, kul! Det jag egentligen ville komma till var att hon söker en vänsterhand, jag har såklart inte ens sökt feg som jag är (dessutom har jag redan ett jobb jag trivs med) men fasen vad kul det vore!

Tack för ikväll darlings.



Kommentarer
Skrivet av: MOR

SÖK SÖK SÖK...................

Datum: 2009-09-09 Klockslag: 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0