Typiskt

Daniel har nyss lämnat mig för jobbet, så tråkigt. Jag såsar runt och väntar på motivation. Måste göra ett ryck nu! Lägenheten måste städas men jag har ingen lust! Är mycket jag vill göra idag men jag kommer lixom inte till skott nån gång..
Helst skulle jag vilja ta en dagstur till Gävle eller någon annan stad för att leta vinterjacka. Men när man redan hittat den perfekta, med bara ett fel som tyvärr väger över är det inte lätt att hitta en ersättare.. Jäkla skit. Marinblå, jättehärlig huva med mysigt foder, snygga men stilrena detaljer. Underbar och nästan helt perfekt. Om guldknapparna hade vart i silver hade den vart min för längesen! Attans att man inte är någon "guldtjej", jag är mer silver helt enkelt. Det svider.

"City parka" från Filippa K, 3200 kr, finns på Såfin i Bollnäs.



Kommentarer
Skrivet av: undrare

menar du knapparna på sidorna? dom kan man ju ganska enkelt byta....

Datum: 2009-10-06 Klockslag: 08:53:32
Skrivet av: Evelina

Det är fler gulddetaljer, som gragkedjor och sånt oxå så jag tycker det blir för stort jobb på en sån dyr jacka. Det blir ändå inte helt snyggt om man ska hålla på och trixa. Om det inte finns nått proffs där ute som tänker hjälpa mig? ;)

Datum: 2009-10-06 Klockslag: 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0