Söndag kväll, läggdags.

Dagen slutade riktigt bra ändå! Efter min kickstart till frukost (haha) så fick jag ett ryck! Började med att diska en stooor hög disk, fattar inte att det blir såna stora berg bara för att det är min tur att diska. Kan det bero på att jag skjuter upp det för länge tro?
Sen tog jag tag i fönsterna ialf, insidan är putsad och fin! Skönt! Dammade även av och putsade våra vitrinskåp, men det blev dyrt. Råkade ha sönder ett baileysglas för 235 spänn. Har för dyra glas helt enkelt, måste köpa billigare att ha som alternativ, som lixom får gå sönder utan att man blir sur och ledsen. Hursomhelst, plockade lite mer och sådär sedan var det dags för träning! Box såklart som varje söndag, can´t stop lovin´ it! Fan vad kul det är! Det tänker jag aldrig sluta med. Fatta vad fit jag kommer vara då när jag är 60.. :P Jag vet ialf en som kommer ha jordens träningsverk i baken imorgon!
Efter träningen kom Ullis (mammas kompis och min gamla arbetskollega) förbi en sväng, kul att man kan inspirera andra genom bloggen. Hon ville oxå (Lillevi köpte oxå lika) ha en likadan klänning som jag hade häromdagen, den grå! Så det ska jag fixa imorgon!
Slängde ihop en fiskgratäng och potatis som jag mumsade i mig sedan var det dags för Ensam mamma söker! Mysigt program ikväll tycker jag, massa kärlek som är så fint :)
Efter programmet kom min efterlängtade sambo hem från Västerås, så när han oxå var mätt i magen åt vi lite kladdkaka och glass till efterrätt och såg på Wallander. Varför pratar dom engelska när det är en svensk film?
Nu är det läggdags, hoppas jag känner mig utvilad i kroppen imorgon. Just nu känns den bara som en tung klump, helt slut. Men, nya vecka och nya tag! Godnatt Sverige.



Kommentarer
Skrivet av: Sanne

Det är ingen svensk film :) Den är engelsk tror jag, de har bara tagit manus från Sverige :)

Datum: 2009-10-19 Klockslag: 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0