So long! Adios! Au revior! Bye bye! Vi ses!

Ikväll har vi haft "hejdå-mys" hos mig, jag och tjejerna! Matilda, Michaela och Lisa åker till Sydafrika i tre veckor imorgon. Har inte riktigt fattat hur lång tid det är, men ett som är säkert är att jag kommer att sakna och längta! Som tur är har jag ju mina fina Jessica och Alice kvar hemma ialf, det känns skönt! Och så Danne och alla andra såklart :) 
Så vi var alltså hos mig ikväll hela ligan, fettade som vanligt, kladdkaka, glass, sirap och bananer + godis och choklad på det. Är det nått vi är bra på så är det på att trycka allt som är gott, haha! Jag, Alice och Jessica som var sist kvar satt och skrattade åt det innan de åkte. Det är alltid helt länsat på allt innan det är klart! Tomma skålar och chokladpapper överallt! Det är det som är det fiina med oss, haha!
Lycka till och puss på er mina bästa!
(ps. Ja, jag är sentimental, blödig och larvig, som vanligt :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0