Ovanåker

Har vart i Ovanåker hela kvällen, alltid uppskattat. Fick mat hos Moster Lillevi, myste med Alfred och sådär. Gopluppen blir så stor! Nattade honom ikväll och han fick välja på saga och massage, blev såklart massage, haha. Så nu har jag lärt mig ännu lite mer rörelser. Trädet, vågen, havet, spindelboet osv :) Mysigt! Sen åkte jag till världens bästa mamma och pappa och fick mig massa skratt! Dom är ju inte kloka nån utav dom ;) Så härligt att bara vara! ♥

Är så trött att jag skulle kunna somna på fläcken! Likförbannat fastnade jag här när jag kom hem, det är hopplöst. Jag som ville vara pigg och utvilad imorgon så att jag sätter fart och får massa gjort! Är massor som behöver göras, men som jag inte har vidare lust till. Putsa fönsterna och diska tex, blah!

Aja bäst att knoppa in. Ensam inatt, helst vill jag kramas med min Danne, men han är på egna upptåg i Västerås, är där och fixar med bilen hos nån snubbe och kommer inte hem förens imorgon. Vad gör man? :P Tur att han är road av det ialf, haha! Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Vad mysigt med en lugn och skön helg :)

Datum: 2009-10-18 Klockslag: 11:34:47
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

Ja för henne ja som slapp laga mat!!!!!hahah tack för igår<3<3

Datum: 2009-10-18 Klockslag: 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0