Nöjd tjej

Fick en hel del gjort idag känns det som, så skönt när man lägger manken till! Tyvärr hinner man inte allt man tänkt, om ändå dagarna kunde vara lite längre! Men det är bara att ta tag i resterande punkter nästa lediga dag, dvs söndag. Ärligt känns det inte det minsta lockande att putsa fönsterna så känner jag mig själv skjuter jag nog på det ett tag om jag får välja.. Eller Mamma, har du lust att komma hit? Haha :) Promenaden som inte blev av idag tar jag med Matilda imorgonbitti, och köpa våffeljärn, vattenkokare och fler matdosor kan jag ju göra vilken dag som helst. Ingen brådis med det egentligen, men jag vill kunna göra hemmagjorda langos som är så himla gott och koka vatten i kastrull till höstens alla te-stunder känns osmidigt, haha. Afrodansen var skitrolig ialf, som moster Lisa sa "Tänk du, vilken tur man har! Att nu hade man kunnat lega hemma i soffan och segat, men istället så har vi vart på ett pass och fått ha skitkul!!" Haha så typiskt henne :) Och så rätt hon har! Jag köpte ett 10-gångerskort, så här ska det skakas rumpa!
Nu blir det bingen, förresten har jag fått en ny craving, nämnligen russin! Hur onyttigt/nyttigt är det? Mycket socker i det va? Men måste väl ändå vara bättre än godis? Men hur blir det då om man tycker om både och? Skämtar bara, haha vad dryg jag är! Märks att någon är trött, det lixom värker bakom ögonen..
GODNATT!



Kommentarer
Skrivet av: Malin Arnells

Finns russin utan tillsatt socker :) hur gör du langos i våffeljärn Evelina? Nyfiken.... recept tack!

Datum: 2009-10-15 Klockslag: 19:44:54
Skrivet av: Evelina

Ahaa, kanske ska köpa det istället då! Men då är dom väl säkert inte lika goda, haha.. Jo, det blir ju inte prick som langos, men prick lika gott ialf! :) Man gör vanliga frasvofflor, och så har du cremefraiche, stenbitsrom och rödlök/purjolök på det. Räkor e oxå gott på! Man kan ju ta lite av varje :)

Datum: 2009-10-15 Klockslag: 21:32:37
Skrivet av: Malin Arnells

Jo dom smakar precis lika :) Ah det ska jag absolut prova, för jag ääälskar langos. tack för tipset gumman :)

Datum: 2009-10-16 Klockslag: 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0