My lucky day

Tiden rinner tiden iväg fort som tusan! Har suttit och kikat igenom massa modebloggar osv, har så svårt att slita mig när jag blir inspirerad. Det är kul!
Snart kommer min älskling hem från sina jobb oxå, stackarn jobbar dubbelt. Först på jobbet sedan raka vägen till Tranan! Själv hade jag en av de roligaste dagarna på väldigt länge på jobbet idag! Det var hysteriskt mycket folk, bra driv, positiv energi, glädjande beröm, fina komplimanger och massa härliga kunder! Som grädde på moset har jag världens bästa kollegor på det! :)
Som sagt, snart kommer D hem från sina jobb och det är bäst jag går och knoppar nu, annars blir det lätt att jag sitter uppe och väntar på honom. Det jag behöver allra mest i världen just nu är sömn, massor av sömn för att få bort de fula påsarna under ögonen. Det är nog min lyckodag idag, för jag kommer att få en extra timmes sömn, eftersom att vi ställer tillbaka klockorna inatt. Lovely! Glöm inte det!
Imorgon ger jag er en resumé på den gångna helgen, den har vart fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0