Måndag

Ikväll fick jag med mig Frida på badhuset för att simma och basta, mys :) Hade ett riktigt bra flow idag så det gick undan i bassängen, haha! Lite träningsverk i axlar o armar från igår, då känns simmning perfekt idag!
Sedan hämtade vi upp Danne och åkte raka vägen till Frida för jag hade fått nys om att Lena/svärmor hade garderobsrensning! :P Så jag var där och röck in, haha! Tvingade henne att slänga gamla linnen och annat som "men dom är sååå söta så jag vill inte slänga dom..". Sen organiserade jag om lite så det blev nån ordning, då sitter hon och Frida bakom och hånar mig och vi bara flamsar och garvar! Herregud, det är inte lätt att vara medlem i Taikon-family alla gånger! Tiden går fort när man har kul så vipps hade hela kvällen flugit förbi!
Nu ska jag lura ner älsklingen i sängen med mig så vi kan knoppa in :) Imorgon är jag ledig, då blir det full fart igen! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0