Måndag

Som sagt, ny vecka nya tag. Men träningsverken hänger med från igår, jävlar, som man säger på ren svenska, vad ont jag har i röven, haha! Eller hela benen för den delen, de bara värker. Ni vet när det värker så att man gruvar sig för att sätta sig på toaletten, det är ingen barnlek. Man smyger sig sakta ner som en gammal gubbe med ryggskott och så pang så ramlar man. Tur toalettstolen tar emot en. Ja, det var det om mina toavanor.

För övrigt så är det väl typiskt, när man har pylsat med sig en stor väska med träningskläder för att jag och Moster Lisa hade planerat att gå på afrodans ikväll efter jobbet (det är pass både på månadar och onsdagar kl 7, perfekt) så är det inställt. Var likadant förra gången. Får se om jag tar mig iväg ensam på Onsdag då Lisa skulle jobba. Man vill så gärna komma in i stegen så att man kan ta ut dom riktigt så att det tar nått! Hursomhelst fick det bli en timmes promenad med Frida istället, lika bra det kanske. Kom precis in så nu ska jag passa på att stretchta medans musklerna är nogorlunda varma.

Imorgon är jag ledig! Har jag turen på min sida så lyckas jag lura med älsklingen till Valbo, men då ska jag ha riktig tur! Han behöver nya skor och jag behöver fortfarande ny vinterjacka. Sen vill jag ha (det finns egentligen inget som heter "behöver ha" i min garderob) en massa annat nytt oxå! Som skor tex... :P Men det är på två vis, för egentligen så behöver jag vara hemma och få lite ordning oxå. Har ännu inte hunnit måla nya stolen, och så ska vi ju putsa utsidan av fönsterna.. Vilket dilemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0