Lördag

Kom hem från jobbet för en stund sedan, blev sen som tusan därifrån men så är det ibland. Kul o stå o jamla lite o! Full fart på stan ialf, härligt! :)

Igårkväll kom Matilda hit och myste med mig. Idol och banan med choklad och glass, jag tröck i mig tre stora portioner! Hahaha! Sa jag att det var min favorit? :P Sen så är jag så himla besviken på Karolina, och Svenska folket. Hon är ju helt fantastiskt grym, hade velat se mer av henne! Synd att hon var mindre bra igår bara, helt fel låtval. Skit oxå. Meen inte ska jag gräva ner mig i det. Men när man väl sitter där framför TVn känns det som att det är på liv och död! Haha!

Ikväll blir det Party med stort P! Börjar hos Matilda med foundu, hon kände för att ta hand om mig och bjuda på mat eftersom jag är änka ikväll när D jobbar, ibland har man tur! :) Men först ska jag försöka vila, men det är inte lätt när man är uppstressad ända sedan igår över vad man ska ha på mig ikväll, haha. Man har ju tom garderob menar ja..
Vila var det. Sen ska jag tagga till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0