Kallt och ruskigt

Sitter här och huttrar i myskläder nu och Daniel stora, utslitna munktröja över axlarna. Känner mig trött och seg bara. Avslutade precis ett samtal med Lena, vi har suttit och tjattrat om allt möjligt i nästan en timme. Bra tidsfördriv, hon är allt bra min svärmor! Hade egentligen tänkt gå ner till ishallen och titta på älsklingens match, men jag kom av mig. För kallt helt enkelt. Nu har jag lite dåligt samvete, hoppas han inte blir ledsen pluppen min, hehe ;) Men säsongen har ju knappt dragit gång riktigt, och innan den här vintern är färdig lär jag nog ha spenderat några timmar på ishallen ändå!

Imorgon är jag ledig och jag har skrivit en lång "Att göra/vill göra lista". Skulle vilja hinna så mycket som möjligt, men ändå hinna vila. Frågan är bara hur jag ska få ihop det? Känns omöjligt! Kanske, kanske gör ett litet ryck idag och bockar av en eller två saker från listan. Vi får se.. Helst av allt skulle jag vilja ta ett långt varmt bad med D när han kommer hem! Först ska jag ialf kolla igenom min dagliga blogglista och se om det hänt nått nytt i stora världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0