Jullängtan

Imorse handlade det om höst, nu har jag bara jul i tankarna! Så himla underbart! Drog en repa på stan innan jobbet idag, in på Presenter & Smide där dom har så mycket fint, och de hade gjort jul i butiken! Ooh man blir alldeles pillimarisk! Så snart jag får lite tid över, som imorgon efter jobbet eller nått, så ska jag springa ner till förrådet och gå igenom jullådan och se vad som ska fyllas på. Man hinner ju glömma vad man handlade i fjol.. Sen ska jag springa på P&S och shoppa! Och sen nån dag här framöver kanske du och jag Frida ska dra ut och rensa en gran eller två, lika som i fjol?! Haha!






Kommentarer
Skrivet av: Frida

Hahah klockrent!

Datum: 2009-10-29 Klockslag: 11:31:20
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0