Järnspikar..

Ellos har flyttat fram min order på overknee-stövlarna som jag beställde för år och dar sen. Nångång i December ska jag få dem. Men grattis! Tror dom att jag vill ha ett par nya stövlar i December eller?! Hade bra lust att ringa och skälla ut dem, men mamma hejdade mig. Det är ju faktiskt inte deras fel utan leverantörens. Man kanske kan ringa och skälla på leverantören? Men nej, jag vet väl hur jobbigt det är med sura kunder, så jag tänker inte vara den som är den. Ändå, lite måste jag få gnälla av mig så det får bli här! J*vla skit.




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Sådär var det för mig förra sommaren när jag beställt en jätte fin sommarklänning därifrån, i mars, den var restad och restad och restad, i november dök den upp, tack för det!

Datum: 2009-10-21 Klockslag: 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0