Godmorgon!

Oh nej, jag har sovit bort halva dagen! Vaknade nyss och pga det tråkiga vädret har jag inte hittat inspirationen till att göra ett ryck än! Pratade ialf med älsklingen igår innan jag somnade om att tvätta fönsterna och han tyckte jag skulle vänta med det till tisdag eftersom vi båda är lediga då så vi kan hjälpas åt! Fy vad bra han är! Men för att underlätta kaaanske jag tar insidan idag så har man det gjort ialf. Det är ju utsidan jag gruvar mig för, har sett att det är spindelnät i hörnen på fönsterna..

Nu ska jag käka lite frulle och hoppas att jag blir som människa igen efter det!



Kommentarer
Skrivet av: simone

precis som mig. hatar att vakna så här jävla sent som ett.. hela dagen känns helt borta...

Datum: 2009-10-18 Klockslag: 15:11:21
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0