Söndag

Snacka om myshelg! Ifredags var som sagt Anna här, vi gjorde vofflor, och hur man nu kan misslyckas med det när man använder vanlig frasvåffelsmet (pulver+vatten) är ju ett under.. Det gick verkligen åt pipan! Vi fick äta trasvofflor helt enkelt! Men lika gott var det ändå! Tips är att ha cremefraiche, rödlök och löjrom på vofflan! Som langos fast godare!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt jobbat som mattant en gång i tiden. Ha, kunde ni aldrig tro va! Ärligt börjar jag tvivla jag med..

Igårkväll bjöd jag in Katta (som oxå jobbade på Såfin förut) och Anna B (som jobbar på Dressman) på kräftsoppa och banan med choklad i ugn till dessert. Hade en riktigt trevlig kväll med skratt och skvaller! Komiskt när man sitter och pratar gamla tider och om deras liv för 10 år sedan, och så kommer vi på att jag inte hade något liv för 10 år sedan. Haha! Då var ju jag bara 11 och vad jag gjorde då har jag dålig koll på? Vilken klass gick man? :P De hade lixom tagit studenten och levde loppan i Göteborg, haha! Men roligt ihop har vi ialf :)


Jag fick två jättefina ljuslyktor av dem i fattigmanssilver, passade perfekt hemma hos oss :) Tack så mycket!

Idag har jag inga måsten överhuvudtaget, så otroligt skönt. Möjligtvis lite disk bara.. Annars är det bara trevligheter! Kl 3 ska vi till Micke och Stina för att fira Stina som fyllt 25 :) Sen kl 5 är det som vanligt box! Ska bli så roligt! Har dock ingen partner, men lär väl hitta någon som oxå är där ensam hoppas jag! Och kl 8 sitter jag bänkad i någons/alt. min egen tv-soffa för att se Ensam mamma söker! Daniel har åkt till jobbet redan så här sitter jag och häckar i morgonrocken, och så får det bli en stund till. Härligt! Ha en bra dag!



Kommentarer
Skrivet av: Malin

Idag ska ja pröva dina spuerlangosvåfflor. Ska dock även lägga på lite kräftstjärtar. Mums :D

Datum: 2009-10-30 Klockslag: 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0