1:a oktober

Ikväll har jag såklart tittat på Idol, man blir ju som besatt av deras underbara röster! Mina favoriter, och förmodligen alla andras favoriter, är såklart Erik och Karolina! Skulle göra vad som helst för att ha deras röster! Karolina var dessutom sjukt snygg ikväll, skulle gärna kapa outfiten rakt av!


Kom på att jag och Daniel ju ska bo hos kidsen i Ovanåker i helgen, och jag har inte packat en pinal än! Hade tänkt släpa med mig lite tvätt oxå och utnyttja att man har tillgång till tvättmaskin dygnet runt, rena lyxen ju ;) Jag som hade tänkt försöka (igen) att lägga mig tidigt ikväll! Imorgon kl 7 ska jag befinna mig på badhallen för simning med Matilda! Så det är bäst jag sätter fart innan klockan blir halv 1 som vanligt..
Godnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0