Seg söndag

Idag har vi inte gjort annat än slappa. Skippade tom träningen idag utan dåligt samvete för en slapp söndag med massa götta var precis vad jag var värd!
På förmiddagen var vi (hela la familia) till Daniels kusin Therese och hälsade på hennes lilla Theo. Så söt så :) Fikade massor..

När vi kommit hem hann vi bara in innan svärmor ringde och bjöd oss på mat, tackar man ju inte nej till. Så vi åkte dit och har spenderat hela efter middagen + kvällen där. Efter maten blev det soffläge för hela bunten, vi kan det där med att mysa och sjuka oss :P Sen såg vi näst sista avsnittet av Ensam mamma söker, spänningen stiger! Längar till nästa söndag! Har alltså proppat i mig fika, god mat, glass med sirap, chips och godis ikväll. Allt som är gott med andra ord! Nu har jag magknip som heter duga, men det var det värt. Tur det är ny vecka imorgon, med som vanligt nya tag!



Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Hejsan! Såg din bloggadress å tänkte kika förbi... Låter som att du haft en alldeles förträfflig söndag tycker jag!!! =)Helt rätt!

Kramar

Datum: 2009-11-02 Klockslag: 05:36:29
Bloggadress: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0