Min helg

Helgen har vart mycket underhållande faktiskt. Hockeymatch som sagt i Fredags. Igår jobbade jag sedan fick jag skynda mig hem till Alfta och åka raka spåret på middag hos Daniels mormor, trevligt! Hela "mellanskaran" var där, dvs vi halvvuxna ungdommar! Jag och Daniel, Per (Ds kusin) och Johanna, Therese (Ds kusin och Pers syster), Hakkim och lille Theo och så var Sandra (Ds kusin) hemma från Västerås och hon hade sin kille Mattias med sig hem! Fick god mat och så sedan åkte hela högen vidare till Per och Johanna för en trevlig hemmakväll! Matilda joinade oss oxå :) När Sandra är hemma är det alltid full fart, hon är så jäkla härlig! Så kvällen bjöd på en himla massa skratt, kan inte bli annat med det sällskapet!



Tack för en skitrolig kväll! :)

Idag var jag som en zombie första halvan av dagen, det blev väldigt sent igår så jag segade i morgonrocken ett bra tag. Men när klockan slog 5 var jag redo för ett pass boxercise! Skönt, mitt enda vettiga idag! Efter en dusch och på med myskläder så var jag redo för en slapp hemmakväll med tjejerna, finns inte mycket som klår det i
längden ♥
Det var min helg det, adjöken. Och Godnatt.



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Hej bästa Evve!! Va gullig du är, men mindre gullig med bilden ha ha.. Ha det bäst hjärtat=)=)

Pusssssssssssssssssss

Datum: 2009-11-17 Klockslag: 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0