Måndag

Ikväll har jag simmat med M&M, lika skönt som vanligt. Sen blev det såklart bastu, frukt och fniss ;)
I övrigt har väl dagen inte vart mer spännande än så. Jo, jag var in till Lotta innan jobbet och hittade en skitsnygg plånbok/liten clutch som jag la undan och tänkte köpa. Ska gå dit någon dag och boka tid för behandling oxå och använda upp mitt presentkort. Längtar!

Annars har jag suttit i telefon hela kvällen, överväger hurvida jag ska vaccinera mig eller inte så jag har pratat med Lillevi, svärmor och mamma och deras åsikter skiljer sig ganska stort mot varandras. Skulle ringa moster Lisa oxå men hann inte innan det blev för sent och jag vet redan vad hon tycker. Vad mycket lättare det vore om alla som jag lyssnar på och alltid tar råd av tyckte lika, då hade svaret vart enkelt.
Hur gör ni och varför?



Kommentarer
Skrivet av: ida strandell

Bra att läsa tycker jag: http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article6019381.ab

Datum: 2009-11-16 Klockslag: 23:53:07
Skrivet av: Anna

Tror att jag tänker ta sprutan. Det är så många runt omkring mig som tagit. Mamma, jennifer, nathalie, jonas och ingen av dom har blivit dålig av sprutan förutom lite ont i armen. Tror nathalie fick liiite feber. Även om jag ibland kan känna mig skeptisk. Men när man träffar bebisar, som tino så ofta så kan man göra det för deras skull.

Men håller med dig om att det är jätte svårt beslut.

Datum: 2009-11-17 Klockslag: 07:53:30
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Om det skulle vara nå "fel" i sprutan, så behöver inte det visas nu, kanske om flera flera år kan det dyka upp biverkningar vad jag har hört. Sen är det många som vaccinerar sig bara för att inte smitta andra. Men fast man tagit sprutan så kan fortfarande en själv bära på viruset utan att bli sjuk själv men istället smitta andra. Tex sånna som inte tagit spruta. Så detdär med att jag ska ta så smittar jag inte andra stämmer nog bara till viss del. Men men, har själv svårt att bestämma mig. :-)

Datum: 2009-11-17 Klockslag: 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0