Lillebror

Brorsan ska flytta hemifrån! Han ska ta en lägenhet på övervåningen i vårt hus i Ovanåker, haha :) Men det blir kul! Ikväll har jag och D vart där och fikat, jag åt 4 st supergoda lussebullar för att kompensera träningen, haha! ;) Mage&rygg-passet var ialf skitkul! Hoppas jag får tillfälle att gå på det fler gånger, lite svårt att passa när man jobbar butikstider men så är det. Hemma i Ovanåker var det ialf bara massa tok! Sunkan var oxå där och det är sant som han sa till Erik: "Jag känner mig fan normal brevid dig!" Fattar inte vart grabben får allt ifrån, hade man hälften av hans inlevelse när han berättar saker fick man vara nöjd! Vi skrattade till vi fick ont i kinderna! Jag vet nog ingen roligare än brorsan!



Nu måste jag knoppa, snabbt som attan oxå! Imorgonbitti ska jag infinna mig på badhallen kl 0700, pigg och alärt. Never gonna happen. Men simmas ska det ialf!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0